Ne dorim să fiți pe deplin multumiți de produsele cumpărate din magazinul nostru online. Dacă, din anumite motive, doriți să returnați produsul, noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.

Aveți dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și puteți solicita returnarea sumei de bani. 


La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfăcute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse
  • Produse achiziționate de la alte magazine
  • Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal)

Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice întrucât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transferul produsului altei persoane.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.

  • Scrieți-ne la adresa  brigitte@bris.ro un e-mail în care ne informați de retur și motivul acestuia și anexați o copie a facturii sau informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.
  • De asemenea, vă rugăm să menționati că doriți restituirea sumei de bani.
  • Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma alterată datorată ambalării necorespunzătoare nu vor putea beneficia de garanția returnării.
  • Expediați coletul la adresa:  Str. Bucovinei 47C Timișoara, Timiș prin serviciul de curierat rapid. Taxele aferente curierului vor fi suportate de dvs.

După recepționarea coletului veți fi contactat de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Conform OUG 34/2014 rambursarea contravalorii unui produs returnat va fi făcută în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere de la client. În anumite situații ne rezervăm rambursarea până când primim coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată. Rambursarea se va face într-un cont IBAN în RON indicat de client.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate în pagina de contact.