Ne dorim să fiți pe deplin multumiți de produsele cumpărate din magazinul nostru online. Dacă, din anumite motive, nu sunteți pe deplin satisfăcut de articolele achiziționate le puteți returna, iar noi vă vom înapoia contravaloarea produselor comandate.
Aveți dreptul de a returna orice produs nedesfăcut, neînceput și sigilat în termen de 30 zile calendaristice de la recepția acestuia și puteți solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. În ambele cazuri, valoarea în bani returnată sau produsul înlocuit se referă strict la costul produselor, excluzând taxele de expediție.
Vă oferim totuși posibilitatea de a returna anumite produse cosmetice, chiar dacă nu ne obligă legea să facem asta, atunci când respectivele produse nu sunt potrivite tenului dvs și ne rezervăm dreptul de a selecta retururile din aceste condiții pe care le acceptăm.
La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.
Nu se admit la retur:
- Produse care au fost consumate integral
- Produse achiziționate de la alte magazine
- Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal)
- Parfumuri începute
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
- Scrieți-ne la adresa contact@bris.ro un e-mail în care ne informați de retur și anexați o copie a facturii sau informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.
- În emailul de retur vă rugăm să specificați contul IBAN și numele complet în care se va restitui suma aferentă returului în cazul în care se alege această variantă. De asemenea, în același email se specifică adresa de ridicare a produselor și numărul de telefon.
- Numele pe care este deschis contul IBAN trebuie să fie același ca și numele cu care s-a plasat comanda și implicit cel care se regăsește pe factură.
- De asemenea, vă rugăm să menționati dacă doriți înlocuirea produsului sau restituirea sumei de bani.
- Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma alterată datorată ambalării necorespunzătoare nu vor putea beneficia de garanția returnării. Noi vom trimite curierul la dvs pentru ridicarea produsului și expedierea acestuia la sediul nostru. Taxele aferente transportului vor fi suportate de BRIBUSINESS SRL.
După recepționarea coletului veți fi contactat de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
Conform OUG 34/2014 rambursarea contravalorii unui produs returnat va fi făcută în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere de la client. În anumite situații ne rezervăm rambursarea până când primim coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată. Rambursarea se va face în contul IBAN în RON indicat de client.
În cazul înlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura în care este disponibil în stoc). În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare vă vom anunța cu privire la termenul estimat de finalizare al livrării.
Dacă produsul sau serviciul nu mai este disponibil, vă vom informa despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate să fie rambursate în termen de 14 zile calendaristice.
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate în pagina de contact.